Detta visste ni inte...

Whats up? Jag har jobbat frukost idag och sedan sovit en skvätt.
Igår var jag på gymmet och fick världens träningsvärk i armarna till idag! Men det tänkte jag bota med lite träning ikväll tillsammans med en arbetskollega. Hon vet bara inte att jag bokat in oss på zumban, än. Smällar man får ta när jag får ansvaret att boka. :-)

Det ni kanske inte fått veta är att Mattias slutat på Baltic. Han ska (eller har redan) börja på en helt ny restaurang på torget. Fransk inspirerad! Öppnar nästa vecka på onsdag så har ni inget planerat den 1:a maj tycker jag verkligen att ni ska ta tillfället att boka ett bord där, för de ska banne mig jag göra. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0