Glad påsk!

Glad påsk alla glada!

Inatt hade Katarina så gulligt lagt fram två påskägg till mig och Maria :) En varsin biocheck och lite godis fick vi! Inte alls dumt, snarare heeeelt underbart att få smaska i sig lite godis tre inatt medan vi gjorde nattkörningen i receptionen ;-)
Vid sju i morse fick jag åka hem, trött som jag var slängde jag mig i sängen å sov ända fram till tre idag. Höhö!
Nu sitter jag här och taggar inför ett till nattpass... Inte så speciellt sugen på det men... Man får tänka på den maffiga OBn, typ! ;)

När mattias kom hem visade han malligt vad som låg i hans påskägg. Två vinflaskor och en massa godis! Hm.... Fast den ena var ju till mig, enligt Katarina i alla fall ;-) hihi
Ha en fin påsk alle sammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0