Tur jag har dig.

Lovade er ett till inlägg, så här kommer det.
Har inte så mycket att säga, förutom att Alexsandra fick en stöt av datorn idag. En riktig elstöt så att proppen på nedervåningen av skolan gick! Ganska kul faktiskt.. Galna människa.
Lolla och jag har varit helt ärliga idag och sagt vad vi tycker, vilket är bra. tur jag har dig
Mattias var här ikväll, åkte hem för ett tag sen. Underbara människa.
I morgon börjar jag 11, slutar 2- som vanligt- men vi ska städa köket, vilket är hur tråkigt som helst.
NU ska jag krypa ner i sängen.

God natt!

KÄRLEK<3

Kommentarer
Postat av: lolla

jag är glad att jag har dig towe :) du är bäst <3

2009-12-16 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0