Lägenhets party

Först jobbade jag frukost, kom hem, tog en power nap, och sen avslutade jag kvällen med ett julbord tillsammans med alla andra hyresgäster i denna byggnad!

Lars-Jerker (hyresvärden, samt min chef) bjöd alla hyresgäster till Baltic hotell ikväll. Vi åt ett smarrigt julbord tillsammans och lärde känna varandra lite bättre. Riktigt trevligt! Och nyttigt.
Vi kom fram till att innergården ska få fina möbler, en stor lampa och kanske en grill. Vi fick veta att alla lägenheter total renoverades för prick sju år sen. Att lägenheten bredvid oss har en enorm ved eldad spis i vardags rummet (avis!!!) och ja... Lite sånt.
Nu ska jag ta och lägga mig. Har att se fram emot tre grymma dagar nu. 13, 16, 13 timmar onsdag torsdag fredag. Yes!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0