Sommarlista

 
 
Sommarens planer:
 
Helt ärligt så har jag inte så mycket planerat över sommaren. eller jo, kanske när jag börjar fundera...
Först kommer en brevkompis till mormor och hennes barnbarn ända från Amerika och hälsar på I några dagar. Dom ska få se Sverige och hälsingeskogarna! haha. Vi följer sedan med dom två nätter till Stockholm så jag antar att det kanske blir lite shopping också.
Sen fyller min kompis Elin 20 år, så vi ska försöka göra i ordning en gammal lada där vi kan sitta och äta, dansa, och spela musik.
Så är det Färila veckan och karneval, en brännbollsturnering och sensommarfesten I Sundsvall!
Skulle dock vilja åka utomlands också... men vi får se hur det blir med det.
 
 
Favoriträtt under sommaren:
 
Är det riktigt varmt så vill jag helst inte äta varm mat, kanske en god sallad. men grillat vinner ju alla gånger.
Tillägg: Favoritdryck: iskaffe (mammas, Mmm!!)
 
 
Bästa sommarstället:
 
Vid vattnet. Spelar inte så stor roll vart, nore, finnsjön, hölick, sånghussjön, berga, sidsjön...
 
 
Sommarlåten:
Oj, jag vet inte om jag fastnat för någon låt ännu. Jag gillar ju "Hey- Fais" men jag hoppas det kommer någon ny låt som kan få bli min "sommarplåga"!
 
 
Vad jag ser fram emot:
 
Varma sommarkvällar, soliga dagar, goda drinkar, ledigheten, träffa kompisar, umgås med familjen, bli brun, isglassar, bada.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0