mardröm

Måste bara berätta! Hade typ världens värsta mardröm inatt!!!
Jag vaknade vid 02:00 och hade panik. 
 
Jag stod på en åker tillsammans med min arbetskompis Pontus klockan 2 på natten och vi fick för oss att vi skulle tända eld på gräset... sen sprang vi därifrån och det blev värdens explosion!! skit kul tyckte vi tills vi såg att de var folk som stod där och plockade potatis.... så vi sprang dit men alla var redan döda. Jag skulle ringa och berätta för min lillasyster vad som hade hänt men hon svarade inte och tillslut kom vi fram till att hon också hade stått där och plockat potatis..! så när vi skulle förklara det för mina föräldrar så åkte mina inälvor upp i halsen så jag fick inte fram ett ord, och Pontus vägrade förklara. Sen satt vi där och grinade i panik, och då vaknade jag.... Puh! Så de första jag gjorde i morse var att skriva till min syster att jag är så glad att hon finns! ♥
 
Haha nu när jag berättar de så låter de väldigt konstigt men de va så verkligt i drömmen... konstiga va också att jag drömde att allt hände klockan 2 och när jag vaknade så var klockan 2.... dessutom vaknade jag upp på hotellrummet (har ingen säng kvar i lägenheten längre så jag måste bo på jobbet..) och förstod inte vart jag var! Så först trodde jag att de va sant. 
 
 
Aja. Nu kan jag återgå till det vanliga igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0