pics from last weekend

 
 

Alltså dessa alkoholglassar!!! :-D

 
Snacka om rolig helg förra helgen!
 
Har investerat i en träningsklocka (armbandsklocka som ser hur mycket jag sover, tränar, står still). Har inte använt den ett dygn än men det är väldigt intressant! Jag sov till exempel 5,5 timmar inatt. hade 85% rofylld sömn och 48 min orolig sömn. (gick och la mig 22:30 och skulle upp kl. 04:30...)
ikväll ska jag träna, väldigt försiktigt eftersom jag känner mig lite halvkrasslig än, men de ska bli kul och se vad den säger. Jag ska luska fram varför jag blir så dålig hela tiden! kanske får jag förlite sömn? dock va denna dag ett undantag eftersom jag brukar sova mycket mycket mer i vanliga fall. Jag kanske inte rör på mig tillräckligt heller... men vi får snart veta.
 
Nu ska jag fortsätta jobba. :)
SEEE YOU SOON!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!ru

mums


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0