Hey!

När man har mycket att göra halkar andra saker efter. Aja! Här kommer lite bilder på vad jag sysslar med.


Förra helgen åkte jag hem till mamma och pappa. Hämtade upp Tilda i hudik på vägen hem. Min bil är perfekt för mig, men lite liten när man har många att skjutsa! Tilda fick sitta i baksätet eftersom mamma också blev upphämtad på vägen då bilen oturligt nog gick sönder för hennes del ;-( tur dom har mig asså. Haha



Blev bjuden på räkafton när vi kom hem! Huuur gott som helst. Smaskade i mig såååå mycket räkor!



Så klev vi upp 5:00 på lördag för att fiska, jag och ett stort gäng. Eller nä, angla heter de visst. Tre gäddor fick vi, men två lossnade i hålet. :)


Sen myste vi, åt mat tillsammans, badade jacuzzi och drack nån cider innan jag och Anna åkte hem till henne.



Söndagen spenderade jag hemma me mamma och pappa. Mysigt! Åt god mat och sen fick jag sällskap tillbaka till Sundsvall av Tilda på kvällen.
På måndagen kom Elin Erik Magnus och Maria för å shoppa. På kvällen följde jag med å bowla på södra berget. Gissa vem som vann ;-)



De har varit finväder i veckan, ellerhur? Synd att man aldrig får njuta utav det. Så är det när man jobbar.

Jobb å jobb å jobb... Vi har bytt system i receptionen så allt har sturlat, de har hängt sig, lagt ner, kraschat, varit otroligt svårt och drygt.... Och dessutom har alla jobbat stenhårt den här veckan så vi är trötta, åå less... Haha inga glada miner. Tur vi har Pontus alltså ;-)
"Towe, om jag spänner mig lite, då kan du ju bara tänka på mig" haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0