Fjällen

Jag trodde jag skulle ha fler bilder på telefonen från helgen men tydligen inte. Ni får nöja er med dessa helt enkelt! 
Kristin följde med mig dit vilket gjorde resan 100 gånger bättre. Riktigt roligt hade vi! De enda negativa var att min bil typ gick sönder i Ånge. Meeen, jag fortsatte till målet och när jag startade den dagen därpå så skrek den rakt ut! Så, vid halv 9 på lördagskvällen kom en bärgare och hämtade min bil, samt lämnade en lånebil till mig istället (tackar gudarna att jag hade Volvo assistans!) för detta kostade mig 0kr. Underbart. Min bil står dock i Sveg och måste lagas nu.... Men de har hittat felet och kanske kanske skulle vara lagat till på torsdag. (Har säkert inte änglarna med mig denna gång....) 
Haha fick i alla fall en heeeelt ny Volvo V70 med alla finesser som går att få tror jag. Dessutom är det en diesel... Hur ska de gå... Jag som alltid tankat bensin. Fick i alla fall fina snapchats när jag skulle hem på söndagen. Tur man har så fina vänner som liksom påminner en ;-) (se bilden längst ner.)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0