S-vallet



 
 
 
 
 
 
Elin följde med mig och Tilda en dag under julledigheten till sundsvall. Vi skulle shoppa, hämta mina räkningar och göra en spraytan. Vi passade på att fika i lägenheten innan vi åkte hem igen.
 
Bilden längst ner tog jag på söndagen den 4:de januari när jag skulle börja jobba igen. nu 10 dagar efter så ligger det nästan en halvmeter snö utanför.... och det bara fortsätter! usch.. För det första så hatar jag att sopa bilen, för det andra är sundsvall den sämsta staden i världen på att skotta så när jag skulle parkera så fastnade jag nästan mitt på E4an... och för det tredje lägger sig snön på mina fönster (eftersom jag bor högst upp under takåsarna och endast har takfönster) så jag ser inte ut längre.
 
vinterbilen ;-)
 

Såhär ser det ut på min gata ii staan! ;-) oplogat å förjävligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0