det försenade inlägget

 
 
 
 
Ser ni mitt fina nya underlägg från Spode och mina fina nya iittala ölglas i serien "Essence". Det är två saker jag fick i julklapp!
 
Dessa bilder är tagna nån dag efter julafton, när vi alla var trötta på julmaten. Då beställde vi kinamat istället :-)
 
Huuur är läget? jag har ju inte haft varken tiden, orken eller lusten till att blogga. Vi får se om det vänder igen. 
Sitter just nu och jobbar natt och ska jobba i totalt 18 timmar idag.... än finns det hopp! :D Blev så himla sugen på kinamat igen nu när jag såg dessa bilder.... typ den bästa rätten som finns! näe top 3 har jag. Kina mat, Sushi, och fläsk med löksås! hahaha vilken combo.....
Jag sitter och skummar igenom ett häfte med 200 sidor som vi ska kunna utantill i mars, när det nya systemet börjar. Hur mycket jag än kollar så förstår jag ingenting...kommer bli en lååång natt de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0