avgudar denna plats

 
 
När jag jobbar nätter i receptionen slutar jag klockan 07:00 på morgonen. Somnar alltid innan jag landar på kudden, för jag är så himla trött. Sen är jag svårväckt vill jag lova! sover huuur tungt som helst. fram till 11, halv 12 sen vaknar jag alltid en snabbis. Kollar klockan, kikar snapchat och facebook. sen somnar jag igen. men sover oftast inte mer än till klockan 2, halv tre. MEN idag!! idag sov jag fram till HALV FEM på eftermiddagen!! Förstår ni vilken chock jag fick när jag såg att det var kolsvart ute, och kollade på klockan. Fick nästan lite ångest. Jag som hade planerat att göra så mycket idag.... aja.
Kom till jobbet vid 22 och ser att kockarna gjort världens finaste tallrik åt mig. Hjort med pumpapuré och rödvinssås. Satt fint vill jag lova. Inte så dålig peronalmat faktiskt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0