Funny sunny sunday

I söndags efter jobbet möttes vi upp alla flickor och gick hem till Emma som hade bakat! Vi har tagit i hand på att bli nyttiga tillsammans så i söndags åt vi våra sista kakor och gotta på väldigt väldigt länge. "Lika bra att äta upp det som finns kvar liksom" haha




Efter Emmas kafferep kom jag hem och slängde mig i soffan. Nina hade tråkigt så hon kom också över. 
Lite roligt att alla använder porttelefonen till lägenheten när dom ska in, lika spännande varje gång innan man hör vem det är! 
De dröjde inte länge förrän pilot-Martin (som han nu mer kallas!) ringde på för att han hade tråkigt. 
Och strax därefter kom även Filip, MED bullar i famnen. "Tänkte ni kanske va sugen, hade så tråkigt så jag baka bullar och sen visste jag inte vem jag skulle bjuda". Vilken tur att de var vår sista gotta-dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0