SÖK HIT

 
 
 
 
Förlåt mig, jag har huuur mycket bilder som helst att lägga upp här och visa er, men appen på telefonen vill inte samarbeta. Knappen har försvunnit!
 
Jag har i alla fall haft en ledig helg, vilket var jätte härligt! hade gärna haft en dag till dock.... nu sitter vi här på jobbet och räknar ihop timmarna för månaden (vi få som är kvar) och ingen hade under 250 timmar denna månad. bra kämpat tycker vi :-)
MEN! Hotellet söker personal, så vill ni komma och jobba i restaurang som både bartender och servitör, eller som receptionist så är ni varmt välkomna. Antingen skickar ni CV till [email protected] eller ringer 060-140440 eller skickar ett mail till [email protected]
Vi behöver personal! helst nyss. :-)
 
Nu ska jag ladda upp alla bilder så ska ni få se va kul vi hade det i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0