vinterland.

 
 
 
Heeeeej mitt vinterland, nu är jag hääär!
 
ser ni så härligt! På södra berget i Sundsvall finns de minsann snö.
Det var de jag ville visa med bilden högst upp som jag även la ut på instagram. 1 timme senare ringer ett 08-nr och jag tror som vanligt att det är någon försäljare som ska ringa och bråka, så jag trycket bort. Så ringer dom igen och jag tänker "fasiken va irriterade!" och trycker bort dom igen. Så kommer två st röstmeddelanden, och lite senare ett sms:
 
 
 
 
 
 
hehe, de visar sig att bilden ska publiceras i Expressen i morgon. (Fredag 7:de) så haffa ett exemplar då och läs lite om vad jag tycker om snön ;-) (haha, jag vet inte ens vad jag svara, så det ska bli spännande att se!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0