travel.

 
 
Åh jag skulle så hemskt gärna vilja resa nu alltså... De känns riktigt tråkigt att de ska behöva bli mörkt redan klockan 16:00, åå värre blir det! Jag jobbar fyra nätter i rad nu, och då känns det extra gruvsamt att behöva jobba i mörker, sova på dagen och vakna när det är mörkt igen.... 
Dessutom hörde jag att det skulle komma snö nu! upp mot en hela 3 decimeter. 
 
Nää en utlandsresa skulle sitta fint! Jag har ju bland annat min fina vän Stina som är nere i Sydney just nu! Henne skulle jag gärna vilja hälsa på. Så har vi Lars, Linda och Marcus som befinner sig på Bali för att lära sig surfa. De skulle jag heller inte tacka nej till.
Chien vill till Vietnam för att hälsa på släkt, Elina vill ut för att söka jobb, en tredje vill resa till solen- men jag, jag vill resa för att se världen! Bo billigt, och uppleva saker. i sådär en 3 månader kanske. Jag tror det banne mig få bli mitt nästa mål här i livet! :-D 
 
Här har vi Stina!: Gå in på hennes blogg HÄR 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi Linda, Marcus och Lars
 
 
 
 
som också varit på kaffeprovning bland annat :) 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill också se världen!

2014-11-04 @ 18:57:01
URL: http://esh.webblogg.se
Postat av: angelica bengtsson

Åh vill också rymma från höstmörkret och åka på en härlig resa!

2014-11-04 @ 19:46:05
URL: http://angelicabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0