Skrattanfall

Alltså jag kan inte rå för det, men så fort jag kikar på dessa bilder så brister jag ut i skratt! Pontus vår kära Pontus... Haha han är ju för underbar! När alla andra ser seriösa och glada ut så gör han sig till, och när han inte gör sig till, ja då blir han rolig ändå! Hahaha! Kika bara här nedan:









Jag fick höra idag : "towe öh! Vänta! Hallå!! Du har tappat något!" Jag:vaa, vadå Pontus??" Då ler han stort, skrattar så mycket åt sitt eget skämt innan han hinner slutföra de och säger  "farten!!! Hahaha"

Eller " fan towe vet durå? Jag kan äntligen köpa den där tröjan med trycket: riktiga män väger över 100kg- tröjan!!" Och innan jag hinner skratta (för Pontus är riktigt stolt över sina kilon) så säger andre "men du Pontus, hur många kilon är fett då? Har du inte lite för mycket mage? Jag menar, att gå på gym å få muskler är ju bra, men man måste konditionsträna lite å!"
(Detta är inget illa menat, vi har bara allmänt kul och skämtar jämt!)
Pontus skrattar å säger "men alltså hallå. Dom är bissarna väger ju Huuur mycket som helst, de ser ju vem som helst!"

De går ett tag... Andre och Pontus ska städa av det sista och Pontus sätter igång och börjar sjunga. Andre tappar fort tålamodet å brister ut "för i helvete Pontus va tyst!!" Han svarar "oj jaha hehe ja självklart." De hinner gå tre sekunder och så börjar han vissla istället.... Hahaha förstår ni varför jag skrattar åt dessa moments!!

Titta på den här bilden. Ingen är beredd, förutom Pontus denna gång. Men vilken pose han får till! haha Pontus!! Va gör du??? 


Han bjuder så extremt mycket på sig själv (mest utan att veta om det) och de gillar vi honom för. Han är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0