Helgens bravader


En bättre lunch på vapiano. 



Fast jag jobbar på hotell och får äta hotellfrukost ofta så är det ändå höjdpunkten när jag själv bor på hotell. Nypressad juice, fil med frukt, lufttorkad skinka på macka, plättar med grädde och sylt.. Mm! Just love it!


Är vi inte lik så säg... 



Tapaslunch!


Med en varsin dagens!






Bio på Sergels the "fury" åh se den filmen snälla!

NK pyntat fint! 


Vad vi har ätit gott, shoppat loss, och spenderat pengar den här helgen! Jag mamma och Tilda har bott på Bromma hotell två nätter, fredag till söndag. Jag fick med mig lite nya kläder (Nähe!? Är nån förvånad!?) och lite nytt till lägenheten. Har dessutom spanat in julklappar så jag har det mesta klart- i huvudet! Nu ska allt bara inhandlas....


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :)

2014-11-19 @ 19:05:03
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0