35 rosa rosor







I onsdags när jag stod och jobbade i receptionen dök det upp en kille som frågade om det var jag som hette Towe Mickelsson. "Jaa" säger jag och blir röd om kinderna, inte för att jag kände igen honom, utan för vi hade en stor bokning på 30 personer som bara stod och stirrade på mig. "Vad bra, det var dig jag ville träffa!" Shiiiit tänkte jag, nu hade jag gjort någon gäst missnöjd.... Men han fortsätter å säger "dessa blommor är till dig, det finns ingen avsändare och inget kort men han kommer höra av sig inom snar framtid". Jag blev helt stum! Sa inte ens hej då tror jag!? Utan gick raka vägen in på kontoret till min chef Katarina och visade upp blommorna. "Vem!? När!? Var? Hur!?" Sa hon å jag svara "vet inte???". när jag öppnade paketet fanns 35 rosa rosor där i! Hur gulligt!? Eftersom jag jobbade för fullt fick de stå i receptionen och glänsa. Snacka om maffig bukett! Både jag och Katarina tittade på varandra lika brydd båda två.... Ibland är de fint att heta towe Mickelsson alltså! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0