this and that

 
 
Norra berget visade sin bästa sida igår. Trappstigen upp suger musten ur benen, härligt! ser ni min lägenhet?! ;-)

De enda vi har gemensamt är längden (Fast frågar ni mig så är jag lite längre! ;-) annars är hon brunett och jag blondin. hon har bruna ögon och jag har blåa.  Hon gillar svart, långa sovmornar, och sena kvällar medan jag gillar rosa, vakna tidigt och somna i tid. Hennes namn är Tilda och hon är min gulliga syster, den bästa man kan ha!
 
 
 
Här har vi en typisk frozen yoghurt som vi smaskade i oss i tisdags!


Älskar alla tillbehör man plockar själv. Vad det kostar? man väger glassen i kassan! Try it!
 
Kände oss stolta när middagen var klar. Tilda diskade medan jag gjorde iordning maten.
mmm! Dillkokt potatis med lax och dillsås, serverades med både sallad, avokado och stekt halloumi.


Lättare lunchsallad! yummi.

Har ni förresten provat coconut original från alpro!?!? funkar otroligt bra tillsammans med gröt och jordgubbar.

Bilbingo. Vem visste att bilbingo hade 10(!) rundor?! inte jag i alla fall. och innan vi kom på hur man gjorde... första brickan hängde vi inte alls med på. (De va säkert den vi vann på.) Bilen bredvid oss vann där emot 3 gånger, tusen kronor gången!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0