Fritt och tänkvärt!

 
 
Sådär ja! The bitch is back. starkare än någonsin!
 
Har ni någon gång blivit sparkad på, fast ni redan ligger ner? jag har. Och när man nått båtten, kan man bara sikta mot toppen! ellerhur? jag ska försöka med det nu. varje dag, varje timme, varje minut och varje sekund så blir det lite lite lite bättre!
En klok arbetskollega sa till mig här om dagen "man ska aldrig ta någon för givet." Ta till er det, alla där ute!
 
(Se bild) Jag köpte med mig kinamat hem igår, och fick en sån där lyckokaka på köpet, vilken lycka! något så litet kan göra så mycket :-) Jag fick ett sms av min underbara chef Katarina också här om dagen där det stod "du har fått en dikt i repan." På den stod det
 
 
"Till liten Towe. fritt och tänkvärt!
Tappa inte bort dig själv
i dina försök att hålla
någon kvar som inte bryr
sig om att förlora dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0