a braid

 
 

En utbakad fläta gjorde lillasyster på mig i söndags! visst blev den fin!!! lite knixigt att få till den ska jag säga, men Tilda hon kan hon!  (ni gör en inbakad fläta fast åt andra hållet! haha)
och heeej ny vecka! jag sparkar igång den med ett nattpass, sen är jag ledig i två dagar innan det är dags för fem till. Vi har i alla fall fått vara hemma några dagar nu och njutit till max! underbart.
På onsdag (5mars) öppnar vi restaurangen, Augustas Kök! Ni kommer väl?! wow, vad spännande det kommer bli. det är mycket som fortfarande måste fixas, men mest bara småsaker. Spriten är beställd, menyerna är klara, maten preppas för fullt och personalen är taggade till tusen! Ring och boka bord på 060-140440 eller 060-140445! OBS. lördag är redan fullsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0