midsommar 2014

Hej! Här kommer lite bilder från min midsommar! hoppas ni alla haft en kanonhelg på alla sätt och vis. det har i alla fall jag haft!
Bilderna är tagna i början utav kvällen och i slutet, så däremellan finns det inga... alla blev därför inte fångad på bild men tack ska ni ha för en härlig sommarfest!

Här sitter jag hemma hos farmor och farfar på lite sommarbuffé! iklädd i tisha och en maxiklänning från H&M. "kransen" (hehe om man nu kan kalla det för det?) kommer ifrån Cubus.

Sillar, räkor, krämpa (creme fraiche) och avocado. Och så en äkta midsommarkrans på det!

Sen bytte jag om till något bekvämare eftersom vi skulle ut och leka lekar med grannarna!

Alla delade in sig i lag...


Och Linda hade oturen med sig.
 

Men vi hade sååå jäkla roligt!
Utbudet av alkoholhaltiga drycker:
haha, snaps, champagne och öl. bra kombo!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder =)

Svar: Tack så hemskt mycket :)
ToweMickelsson

2014-06-23 @ 06:36:06
URL: http://photohugs.se
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilka härliga bilder! Hoppas du hade en bra midsommar! :)

Svar: tack! :)
ToweMickelsson

2014-06-23 @ 09:43:28
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0