Drops of heaven

 
 
Här har vi två saker jag skulle kuna leva på i resten av mitt liv! Det är så magiskt gott. Helst vildvuxna hallon man kan hitta uti skogen och längs mindre vägar, mmm! Som Monica i serien "Vänner" säger "A little drops of heaven!"
 
Idag vaknade jag utav någon jävel som stod utanför vid rödljusen och varvade motorn! alltså #&%@!! Fan vad arg jag blir! De är så skönt att kunna öppna ett fönster i sovrummet så de blåser in lite sval friskluft. Men så ligger sovrummet ut mot vägen och de händer ganska ofta att folk står och varvar, eller gasar på så de bara skriker om däcken. När jag fått vakna av nått sånt så är jag ingen snäll människa sen kan jag lova! haha
Så fick jag världens huvudvärk nu på natten, och förbaskat ont i magen. Dehär är sista jobbarnatten som tur är, sen har jag bara "normala" pass resten utav veckan.
Åh, vilken otroligt bra start på veckan... eller nått. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0