Vecka30 2014

Detta har hänt!

Förra veckan tog jag tåget till Elina. Vi åt på o'learys och drack drinkar på nightclub. En riktig spontanare! Sånt gillar jag. 






Och så fick jag hänga me fina Emelie! Mysigt :-)




Sen var de dags för Brännbollsdagen! Jag spelade med redsocks och kom trea utav 15 lag. De tyckte jag att vi gjorde bra :-) 
Snygg outfit va? 

Vi låg och solade mycket också :)

Magnus, jag och Johan ;-)


Men snacka om att träningsvärken kom strax efter avslutningen. Jäklar va otränad man kan va då!

Här har vi laget! 



Sen firade vi! (Allt som går att firas ska firas!) 




Så fyllde jag år på söndagen! :-) 22år, herregud...


Jag fick huuuur mycket rosor som helst. Man kunde ju tro att jag fyllde 50!

Emelie va så fin där hon kom! :-)


Å de vart mycket fika kan jag lova!


Min kusin Ellen kan de där med presenter hon :)


Och jag fick världens finaste dikt utav min lillasyster! Visar den i ett annat inlägg senare.

Och så har vi tagit kvällsdopp :D Robin min gamle granne, alltid lika tjusig! 


Så har jag kört båt på Ljusnan med Mattias! :D hur kul som helst :-)

Och idag har jag varit på Järvsö Creperie! Mums vad gott! :D





Snart är semestern slut men shit så kul jag har haft det! Jag har verkligen gjort allt och solen har visat sig enormt mycket! 33 grader i skuggan och 26 i vattnet, de är jäkligt bra för att vara i Sverige det.  
Tack alla ni inblandade för dessa veckor! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0