close up

 
 

Close up på trenchcoaten från sannealexandra!
 
 
Heeej! de här måste ju vara världens tråkigaste blogg emellnåt. Så lite som jag bloggar vissa stunder!
Kul att ni kikar in ändå, ger kommenarer och gillar de ni ser :)
Få se nu. Sist jag skrev var i söndags. Sen dess har de hänt en hel del kan jag säga! Jag tappade bland annat min telefon i lampolja en natt innan jag skulle gå och lägga mig..... (mer om det senare). Så har jag haft EN ledig dag och fått besök utav syster och mamma. Dessutom har jag jobbat en hel del. Och packat inför turkland, samt 3 veckors semester hemma :-)
Från och med nu så kommer det alla fall uppdateras lagom mycket här regelbundet! Kika in lite senare vettja!

Kommentarer
Postat av: The Revolt

Va fin due!!^^

Svar: Man tackar ! :)
ToweMickelsson

2014-07-04 @ 19:33:02
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0