Marlboro


Den här bilden gjorde Tilda här om dagen. Riktigt läcker tycker jag!!
 
 Usch, jag vaknade upp och kände mig förkyld idag... . Sore throat, ah.. I don’t have time!
Men jag kom till jobbet och fick beröm av L-J (ägaren) så glad är jag i alla fall! En gäst har fyllt i en ankät på nätet där det bara står possitiva saker om "Miss Towe"! hahaha, "she was the most pleasant best western staff member I have met. She was friendly and very helpful & nothing was too much trouble. Well done!"
Ni ska veta att det ska mycket till innan en gäst som är nöjd med vistelsen går in på nätet för att skriva något bra om personalen. Det tar man för givet liksom, att ett hotell ska vara bra. Men är det däremot något som går att klaga på så går man med lätthet ut på nätet och skriver in det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0