This makes me happy

Lite såhär såg min helg ut. Vi åt en Überfrukost på hotellet med la familia. länge länge, precis som man ska göra på en lördag tycker jag! Vi hade alla lite olika ärenden att uträtta så vi började i stan och kämpade (hehe, jobbigt att shoppa) oss sedan vidare ut mot Birsta. Sen åt vi en härlig sushi lunch innan de for hem igen och jag laddade upp för nattjobb. Haha, jag satt faktiskt nyss och räknade ihop mina OB-timmar för den här månaden och kom fram till att jag nog aldrig haft så mycket OB som nu. 176 timmar, i OB liksom! och i en så kort månad som februari... hur går det ihop?

Just nu söker jag efter ett par höga ljusstakar... eller ja, ni som läser min blogg vet att jag har suktat efter ett par sånna länge nu. Svenskt Tenn har en underbar sådan på lager, men 1800 kr är väl lite väl dyrt kanske.... HÄR hittar du den.  
MEN så dök dessa upp på Mio och ingen var gladare än jag! tills jag såg att alla ljuskoppar (alltså koppen som sitter högst upp) var sne, och hur man än skruvade så lutade den ganska kraftigt... GAH! tragiskt alltså, för detta hade varit ett riktigt kap annars, 179kr. Se bilden nedan: 

 

Fler bilder från helgen:


 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0