new in

 
En sån här fin marmorbricka hann jag fynda idag, innan jag ens hade vaknat!
 
Mamma smsade mig nämligen för att visa vad Kardemumma precis hade fått in (Jag har spanat efter just denna bricka i evigheter) och så klart hade jag lagt telefonen på plåtstolen bredvid sängen med vibrationen på. (inget ljud dock men det färrade ju högt nog ändå). Som tur var ska jag väl tilläga, för jag bad henne köpa den åt mig och sekundrarna efter var den slutsåld! Ibland ska man ha tur :)
 
(för er som inte följer mig så ska jag tillägga att jag jobbar natt och sover på dagarna för tillfället.)
 
bara några minuter senare ringer Mattias för att fråga något och då var det bara att gå upp. Det är i princip omöjligt att somna om igen om jag en gång vaknat.
MEN. än så länge är jag pigg, och klockan är nu 02:25. bara fyra och en halv timme kvar av detta pass, sen får jag gå hem och sova igen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0