Partey!

Alltså hur kul hade vi inte igår då!? 
Här har vi från vänster:

Cajsa, Tova, Anna, jag, och ewis!



Kräftskiva! Ewis och jag skickade snapchats! :'D 


Jag och Sara började med ett varsit glas hemma hos mig

Som vi njöt utav uppe på balkongen! "Ferre på ballen!" Eller, "förfest på hög nivå!" 


Här har vi henne, Sara min Sara! ❤️

Och se så fint vi pyntade till det :-)

Massor av alternativ.


Och min outfit blev lyckad! Missoni byxor som kom på posten samma dag, ett nytt linne och ett par skyhöga klackar från Jeffrey campbell!

Jag blev 170 lång med långa ben! :)


Anna och jag!

Och två fina fälabor hittade hit! Jesper pluggar i Sundsvall 


Och Robin va hit för att hälsa på honom!

Hela gänget på kräftskivan 


Haha och andre kikade förbi innan vi gick.

Här har vi jag, Emma och Sara! :-)



Kommentarer
Postat av: sanii

vart är dom supersnygga byxorna ifrån? :)

Svar: De är från Miinto.se
ToweMickelsson

2014-11-11 @ 07:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0