quote of the day

SHORT GIRLS
God only lets
things grow
until they're
perfect. some
of us didn't
take as long
as others.
 
 
Tror ni jag kunde motstå dessa när det stod halva priset!? neeej. Har ni någonsin provat gå i ett par Jeffrey Campbell? Oh my. Lika enkelt som att springa i ett par löparskor, tack vare den tjocka klacken. Nu längtar jag till sena sommarkvällar!
 
God kväll! här sitter jag i min ensamhet på jobbet, klockan halv fyra på natten. visst var citatet fantastiskt?! Så rätt om ni frågar mig. ;-)
Jag har suttit och kikat på weekend resor till Frankrike. Skulle så gärna vilja åka till Paris för att fota Eiffeltornet, äta croissanter till frukost, kika på Notre-Dame och Louvre museumet (ni vet, glastriangeln) shoppa loss, äta riktigt god mat och utöva min franska från grundskolan! (haha det enda jag kan säga nu är "Bonjour! je m'appelle Towe." och att "neuf" betyder 9.... hm.. Det kommer man långt på  ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt bra citat ;)
Åk till Paris! Skithäftigt och så mycket fint att titta på.

Svar: hihi, passar för oss lite kortare människor! ;)Åh ja jag viiiill ju dit! :D
ToweMickelsson

2014-04-01 @ 10:03:40
URL: http://rymdsylt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0