Olycksdrabbad dag



Nån har försökt testa mitt tålamod idag.... 
Först började det med att strömmen gick, i hela stan så hotellet blev svart. Magneterna till branddörrarna släpper och allt blir verkligen kolsvart! 
Sen hade jag bara 2 procent kvar på mobilen och jag var tvungen att vakna tidigt eftersom bussen skulle gå kl.13. Utan ström går det inte att ladda...
Så kom jag inte in i porten till lägenheten eftersom den också går på ström. 
När jag väl vaknade hoppade jag in i duschen och märkte att säkringen till varmvattnet gått sönder... Yey! Fy satan så kallt det var..
Sen skulle jag skynda mig att äta lite frukost innan bussen gick och råkar komma åt kaffekannan så att den ramlar i golvet och går i tusen bitar! Suck!! Fram med dammsugarn och inser då att påsen är full. 
Springer till bussen, hoppar på och den blir 20 minuter försenad. Alltså va äre här!?! Där olyckorna finns, finns jag också så undvik mig idag.

Kommentarer
Postat av: ellereeva

stackars dej...och ändå nämnde du inte poliserna!!!

2014-04-18 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0