en fegis...

 
 


 
 
 
 
haha ikväll försökte Mattias lära mig att cykla på både bakhjulet och stå på framhjulet men Äh! de gick inte så bra. Jag är en fegis när det kommer till sånt där, när man faktiskt KAN göra illa sig.
 
Ikväll har vi fått spendera några värdefulla timmar tillsammans! de händer inte allt för ofta så vi brassade på med hemkörd mat från Bite Line och kikade på film innan jag gick iväg till jobbet. Mysigt!
De känns så tråkigt att jobba en massa nätter nu när det har varit så himla fint väder utanför! man "missar" hela dagen och jag kan få lite panik över det... jag kan inte riktigt ställa in kroppen på att sova ca 8 timmar i sträck utan jag vaknar oftast orolig var annan timme... inte kul! å sömn behöver man om man ska klara av 5 nätte i rad, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0