Corocia träd

 

Ett så kallat corocia träd fick följa med hem idag. Mina söta fåglar från Zetas behövde en kruka att sitta i. :-)
 
Jag har faktiskt varit ledig idag så tandläkaren var inbokad kl. 8 i morse, efter det bakade vi bullar och gjorde mer müsli, städade överallt, handlat, ätit sushi, och fixat påskägg.  Sen sjönk jag ner i soffan framför Netflix som vi precis har skaffat. Har nu sett fyra avsnitt utav vampire diaries, serien som jag aldrig trodde skulle vara nått att titta på men ack så fel jag hade... Nu är jag fast!
 
Idag ler jag åt de små sakerna här i världen.
Himlen är fortfarande ljus utanför och klockan är nio på kvällen.
Det ska bli fint väder till helgen och jag är ledig!
Anders Bagge och Laila Bagge åt hos oss i måndags och jag serverade dem. Anders tyckte jag hade ett sött leende, och de var så otroligt söta på oss hela kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0