mio vas

 
 
 Vad kan va finare än en stor bukett höstblommor!? och vasen då! som jag så länge suktat över. Nu är den äntligen min, tack vare Mattias. Han slängde fram plånboken idag och betalade. Haha, jag vet! tappade nästan hakan jag med.
 
Här skiner solen och det är 25 grader varmt, helt otroligt! det är den 7 september och man kan ha klänning och vara barbent.
Det är "stenstans dagarna" här i stan över helgen. Ganska häftigt faktiskt för Torget är fullt med folk och torghandel. Du kan köpa allt från goda ostar, till nyplockade kantareller, lingon, blåbär, blommor,  till vårrullar, lufttorkad skinka, salami, korv..... och så kan man få göra sin egna Smoothie! ett stooort bord var uppdukat med färdigskuren frukt och hade det inte varit för att jag var tvungen att springa hem, byta om och börja jobba så hade jag garanterat hängt där idag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0