en fråga

Eftersom ett flertal i personalen är sjukskriven så står schemat och gapar tomt. Igår jobbade jag förmiddagspasset i repan, (halv 7 till halv tre.) OCH sen åkte jag på nattpasset också (10-7) så nu har jag varit vaken alldeles förlänge... 26 timmar för att vara exakt! Hur det känns? Helt okej. Men jag längtar lite extra mycket till att få krypa ner i sängen! *bara 25 minuter kvar*
 
Förresten! jag letar en fin marmorskiva med måttet 80x80cm. Vet ni vart jag kan fynda en sådan? Skriv då till mig på [email protected] eller kommentera i kommentarsfältet!
 
 
Wow! en bricka i marmor vore inte helt fel det heller...
 
 
  

Det är fint överlag. Älskar allt i denna bild! :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0