välkommen till byggarbetsplatsen!


Såhär ser min arbetsplats ut för tillfället!
de är byggdamm överallt, kablar som ingen har någon aning om vart de tar vägen och vad de gör för nytta, säkert 20st arbetsgubbar som springer ut och in dagarna i ända,.
Jag är ganska trött på att få glasfiber i håret, sågspån och byggdamm i lungorna -För tro mig! medan de sågar ner alla väggar så ska vi ändå stå där och jobba!  Datorer som hakar upp sig, skrivare som slutar fungera, sura gäster.... ja jag skulle kunna göra listan lång.
 
Den här väggen tog de bort igår:
 
Under presseningen så står jag och datorn!
 
Näe de är inte stängt, men man får "hoppa" lite lätt över golvläggaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0