new in

 
jag hittade en kofta här om dagen inne på H&M med ett material som liknade fårull. Huuur skön och varm som helst så den passar ju mig perfekt! jag som jämt fryser på vintern....
 
Annars då? jo jag är klar med alla julklappar. Känns väldigt skönt! har nog aldrig varit klar såhär tidigt förut. Nu kan jag stå och hånflina åt alla som inte ens börjat.. ;-) haha
Jag såg att Kevin gick vidare till Idol-finalen nästa vecka! vad tycker alla om det? Jag går och klipper mig hos hans flickvän My som berättade sist jag var där att hans "fans" mest bestod utav äldre tanter som till och med drog honom i kläderna när han var ute på stan! Hon har förresten gått på alla Idol-fredagar för att stötta, och efteråt tar de bilen hem till Sundsvall igen samma kväll och är inte hemma förrän 4 på natten... snällt gjort av henne tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0