halloween

Jag har ju glömt att visa er bilderna från min halloween!
Vi samlades hemma hos en vän till Mattias, jag var chaufför hela natten och de flesta hade klätt ut sig, till ovanligt läskiga saker! jag tycker inte om sånna som kommer med en stor mask över ansiktet eftersom man inte ser vem människan är! inte heller sånna som har spökat ut sig så hemskt så att man drömmer mardrömmar om dom sen, usch! ;) men de hade verkligen lyckats i alla fall!

Här är vi hemma hos Hans.// Jens blev målad på Stadt.
 
bröderna Holt.



Alex såg ut som Gunde Svan// usch, en mask över ansiktet...
 

Man blev nerkladdad med pennor överallt! vad ska detta föreställa liksom!?


Men snyggast utklädd var nog ändå Frank! haha, en riktig svensk glassgubbe.


Emelie och hennes kompis Tess hade lyckats väldigt bra må jag säga! ;) Terese med gigantiska ögonlinser, och emelie med sina vampyr ögon!
 


Men jag menar! Det här ser ju bara hemskt ut!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0