Natten

Jag har fler besökare här när jag INTE gjort något inlägg, vilket är väääligt konstigt???
 
Nu sitter jag här i receptionen och ska plåga mig genom natten. Vaknade 8:00 i morse och har inte fått en blund sen dess! H-A-T-A-R att vara vaken 24 timmar i sträck. Man mår inte alls bra utav det, faktiskt! :)
Där emot så är det inte ett dugg synd om mig inatt, för jag har en annan väldigt speciell blogg att läsa. Den handlar om tre tjejer som går sista året på gymnasiet och ska plåga sig genom 72 timmar i vaket tillstånd. TRE DYGN liksom! De går på min gamla skola så därför är det lite extra roligt att läsa när man vet vilka de är! :)  ta er en titt, vettja! HÄR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0