kuvertväska

 
 
 
Har ni sett min otroligt snygga kuvertväska?? får alltid en massa kommentarer om den när jag är ute på krogen.
"vad äre där för plastficka?!" var det någon som sa för någon helg sedan. och "guuud så opraktiskt!" haha, men jag skulle snarare säga att den är jävligt praktisk. Jag behöver inte rota efter sakerna när jag behöver dem. Den passar till ALLT och spiller man på den så är de bara att torka bort! huuur smart? ;-) dessutom är den läcker och det är många som tycker det också och frågar vart den kommer ifrån. Den är från SBT som tyvärr inte finns längre men HÄRHÄR, HÄRHÄR och HÄR  kan ni hitta en liknande.

Kommentarer
Postat av: femipower.blogg.se

praktiskt! den där parfymen luktar jäääättegott!:)

2013-06-05 @ 15:35:30
URL: http://femipower.blogg.se/
Postat av: eeellereeeva

queen of fucking everything - you rules!

Svar: yeah right! ;-)
ToweMickelsson

2013-06-05 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0