hiss eller diss?

God kväll! eller vad säger man såhär dags på dygnet när klockan är 03:15, på natten liksom?? 
 
Har ni, lika som jag, fått tillbaka på skatten idag eller? WIHOO! dem ska jag spara till min semester i Juli! Kunde inte bli så mycket bättre. 
 
Jag jobbar sista nattpasset för veckan. Ögonen svider lite, måste jag erkänna. Men jag är vaken! 
Chefern beställde en ny sommaroutfit till receptionen för någon vecka sedan och såhär ser den ut: 
 
 
Nå, vad tycks?? lite annorlunda till en receptionist kan jag tycka.... men väldigt "inne"(med tanke på de svart/vita). somrigt och fräscht! 
Hissa eller dissa?

Kommentarer
Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN!

Svar: Är du också ute efter att gå upp lite i vikt? :) Tycker absolut att du ska prova. Även om det inte skulle hända så jättemycket så är det bara nyttigt med extra näring. Sen är de väldigt goda med. Haha.. :)

Allt bra med dig?

Svar: precis! det är ju som sagt värt att prova, och gott dessutom! haha
Allt är fint, hur är det själv? :)
ToweMickelsson

2013-06-05 @ 08:37:04
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Anonym

Läcker!! :-)

2013-06-05 @ 13:52:53
URL: http://iamcharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0