men hallå där!

Hej hopp! Vad söta ni är som kikar in här, trots att jag inte lägger upp något nytt för er! Ska försöka ändra på det nu.
I söndags:

På Växbo Krog lunchade vi i söndags, jag tog en laxtallrik som satt riktigt fint! har ni vägarna förbi eller funderat på att åka dit? GÖR DET! restaurangen är femklassig, med skickliga kockar och trevliga servitörer. MEN det kräver att man bokar bord först. Får ni tid över så kika in i alla mysiga bodar som ligger runt om! där finner ni både loppisar, butiker, råvaror och en och en annan gris!  
 
jag bar min nya snygga sommarklänning från IvyRevel. (det var den som skymtades i påsen i det HÄR inlägget!) Älskar rosorna, kvalitéten och formen. (bättre bilder kommer bara syster lägger in dem på datorn...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0