iPhone x5

 
Bild från när fem kära vänner var på besök.-
 
Kan tycka att det är ganska roligt att diskutera iPhones och vad folk tycker om dom. Antingen så ääälskar man dem, eller så hatar man dem. (jag ÄLSKAR!) Skulle nog aldrig kunna köpa mig ett annat märke, just för att det är så lätt och smidigt att förstå sig på en sån. 
Mattias Sony hatar jag. konstiga "appar" och trög touch... man kan ju till och med använda penna på den touchen! de finns knappt nå smilysar (bara tråkiga)  och alla appar går inte att hämta.
Sen vet jag också att iPhones är myyycket dyrare, men kanske inte i längden... tåls att tänka på.
Ni får säga vad ni vill, men så tycker då i alla fall jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0