Family guy VS Olle Eksell?

 
 VS
 
i helgen när jag var hemma hos mamma och pappa i krogen så var mattias tvungen att stanna kvar och jobba. Därför hade han hela lägenheten för sig själv, och därför så ringer han glatt och säger "Towe, jag har gjort om lite. tänkte att jag kanske skulle starta en karriär som inredare istället"...... jasså vadårå? säger jag. "Jo för att jag hittade en skitsnygg stor poster på Family guy idag och den passade så himla bra där din Olle eksell tavla hängde så jag satte den där!" vid det här laget så fattade jag att han skämtade så jag skrattade bara åt saken. men då säger han "haha skratta du! tavlan jag köpte kosta bara 100 spänn! alltså tänk såhär towe. jag får ju fyra sånna här affischer medan du bara får ett exemplar utav din! så jag tänkte, om jag köper tre till så kan vi ju fylla alla våra väggar!"
han är bra smart den där mannen, eller hur? ;-) men nån karriär innom inredning kommer du nog aldrig att få, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0