dagens problem

Körde frukosten i morse på hotellet! Det var några veckor sen nu. Sen kom jag hem och tänkte lägga mig framför tvn en stund (när man är tvungen att kliva upp 4:00 på morgonen är det okej att sova lite på dagen!)
 
Men tror ni jag  fick mig nån blund?? ICKE. det sa PANG i tvn och så började det lukta bränt! och vet ni vad min första tanke var? *typiskt, de var den brandsläckaren det...* Men jag hann dra ur kablarna och ringa hit Mattias. sånna här gånger är det rena turen att vi bor ovanpå jobbet för han var här på två röda. Tvn är nu stendöd och måste in på lagning... yippie! men vet ni vad Mattias berättade för mig sen? brandsläckaren går att fylla på. Så skulle jag behöva använda den, så kan jag åka in och fylla på den igen! ;) Min fina brandsläckare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0