skrämmer upp mig själv

 
Sitter och läser de två absoluta favorittidningarna såhär, 03:21 på natten (men de är BARA för att jag jobbar natt i receptionen.)
Har precis kollat på "Efterlyst" senaste avsnitt på tv3play, och vad dyker upp? tre rån i Sundsvall. Fick en sån där kall rysning längs ryggraden när de visade bild på en man, han har väl bott här?!? fast nä. usch. det är bara jag som inbillar mig.
igår natt var jag tvungen att ringa polisen, klockan fyra på natten. en yngre man misshandlade en tjej ganska så kraftigt och jag blev så klart vittnet. inte alls kul! Jag vill absolut inte vara med om sånt där...
Och hur tror ni jag känner nu, när jag sitter här alldeles ensam och tittar på "skräckfilm", för det är väl precis vad det är, "Efterlyst" alltså.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle varit där <3

2013-02-24 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0