med ett års mellanrum

för PRECIS ett år sedan så jobbade jag natt, (precis som jag gör inatt) och då såg första advent ut såhär!:
 
Det kom så mycket snö så att taxi bilarna fastnade här utanför och gästerna hade svårt att ta sig här ifrån. Plogbilarna körde varv, på varv, på varv, på varv...
 
Idag, PRICK ett år senare ser det ut såhär när man kollar ut:
 
 
Lite trist...  Jag vill faktiskt ha snö vid första advent! tända ljuset och äta lussebulle. det är liksom en oskriven regel att de ska vara så!

Kommentarer
Postat av: Filippa: En neuroatypisk blogg

Jag tänker så här: vi lär få vår snö. Vi lär hinna tröttna på den, sådär i april. Den får gärna vänta lite till! :P

2013-12-04 @ 21:56:19
URL: http://neuroatypisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0