hoppfallerallanla

 
Här om dagen slog jag in de sista julklapparna, puh! nu väntar jag bara in fredag så att jag kan åka hem. MEN innan det så ska jag jobba en extranatt, (min chef tänkte att eftersom jag ändå var inställd på att jobba nätter så kunde jag lika gärna ta en till eller två, men jag sa ifrån mig den sista. nån måtta fåre väl vara!)
 
Annars då? jovars. det är bra. Jag har inte mycket att säga eftersom det hänt så pass lite sen sist... och jag vill inte vara den bloggaren som skriver ALLT i detalj:  "i morse somnade jag halv 8, vaknade sedan 14, gick upp, borstade tänderna och kammade igenom håret. Sedan satte jag på mig skorna och jackan för att gå till ICA och handla. Där träffade jag en arbetskamrat... bla bla bla bla bla!"
 
DÄREMOT så händer det något roligt i morgon i alla fall. Dessa lappar sitter uppe och det betyder ju att det är dags för Katarina och Lars-Jerkers julklappsutdelning. Spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0