Cheers for monday!

Brrr, jag sitter bakom receptionen och fryser... säg nu inte att jag kommer bli sjuk! Jag har både kostymen OCH min fliströja på mig. Katarina skulle hoppa i taket om hon såg mig! (men det man inte vet lider man inte av...)

Kaffe och kakor muntrar upp denna måndag. Usch, det är tungt att jobba nätter och sedan slänga om schemat till eftermiddagar och förmiddagar. Jag jobbade ju natten som var så jag satt och skrev nyckelkort till mig själv eftersom jag nu även jobbar eftermiddag så är det jag som checkar in alla gäster också.
 
Nä va säger ni, skål för måndag!
 

Kommentarer
Postat av: Ellereevaaa!

Bli inte sjuk nu!!!!! Skitsnygg bild btw!

2013-12-02 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0